Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Papegaaieiaaier 9 klinkers na elkaar .
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- Im standing on the picture with the 3rd person singing...
- Helaas zijn er wijven die zich daar niks van aan trekken en de boel maar laten verschimmelen.
- Jorgo Minte, liefhebber van zwarte panty's, is zijn verzameling valois-stempels kwijtgespeeld. Letterlijk: gespeeld.
- Help! Ik sta in BRandt!
- De sekswerkers mogen weer aan de slag na de corona-toestanden. Wel best voorlopig nog in de ellebogen klaarkomen.
- Wa moet ie hemme?
- Ontstink jezel
- Ik ben nu met pensioen, en ze kunnen me allemaal de bout hachelen.
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- Voor mij persoonlijk was het wel één van de betere jaren... Qua... jaar...
- Het Grootste Schandaal dot ooit het nieuwe kanaal heet geraakt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
