Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Waarom stinkt die wc altijd zo als die chauffeurs zijn geweest?
- er zal altijd wel érgens lichtinval zijn, je hebt dat niet onder de hand
- Is ook is 1 tegen ge grond gegaan, is een jaar thuis geweest
- Iedereen die 'Nike' uitspreekt als 'NAAIK' is DOM!!!!!!!!!!!!
- Net zo mad als dat je skeer bent ouwe handophouder
- op de tafel liggen allerhande snuifterijen zoals spiet en kokajiene en een soft-erotische homofilm over een clown en een acrobaat: Passie met Adriaan
- Gôh wa is deeeeeeeeees, mijn maag is echt zo'n okkernootje OFSOOO
- "ik dacht da gij naar Frankrijk verhuisd waart" "Ih dah da hij nan vrankhijk vehuih whaah"
- Vegen om te ontgrendelen. Vège.
- ik geef je wel een geldstuk meneertje appelboom
- Merci Sinan. Groetjes thuis he, vliegevanger.
- ik eueueuh… ik heb een mooie dochter…. oh jaaaaa?
- Need signs? Drit cheap! Spelling free!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
