Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- oemfarwieptiap
- Flight attendant: "Window or aisle?" Passenger: "Window or you'll what?"
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- Heej Murat ik heb je auto beklad! Heej ja heej ja hooow!
- klik hier zoveel u wilt
- In de videoclip is hij te zien, vrolijk dansend en getooid met een koppijnbril
- Heej Farouk er zit een hand in mijn broek! Heej ja heej ja hooow!
- Racing Genk is weer indruk aan het maken. Het doelpunt dat gescoord werd op Besiktas was van fantastische makelijk. Kijk en geniet van de goal van
- Euh... Ja, maar GIJ stinkt!
- Niet dat ik elke dag rondloop als een wandelende stinkwolk
- Djazmik brutok KANALDAT!
- It's is off from the same seme semesamese street as ass sesamestreet butt it's isn't not
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
