Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Himen nog veel wandelaars wandelen en picknicken en fietser. Hier zijn de foto,s
- Sir!! We are receiving a serious amount of bullshit sir!!
- kijk je wel goed uit, Roodkapje?
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Metallica: de onbetwistbare Boney-M van de metalwereld. Pussies.
- weet ge wa IK denk? da ge stillekesaan misschien beter eens gaat kijken voor iets anders, da denk ik!
- JP zei just dèt de vrullie wc's allomaol weer tegooi duurschasse
- seffes pér ich dich op diene soets
- Gemoedelijk dansen de veertig blazoenblazers de aftocht
- Jij bent zeker zo'n occultistische idioot met rood lang haar en een bril op die black metal luistert???
- Striemende fluitconcerten in Jan Breydel terwijl Cercle er niet speelt. Ra ra hoe kan dat
- Geloof is niet van deze tijd... die boeken bijbel/koran etc zijn geschreven door opiumrokende dorpsgekken. Ze zouden beter van alle kerken discotheken maken. Geweldige acousthiek
- Unknowingly annoyingly
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
