Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- AA Gent maakt Club Brugge belachelijk.... Dat waren ze toch al?
- knokwarst
- Welke persoon zou jij, als het mocht, eens graag total loss in elkaar slaan?
- Wat moeten we nu tegen elkaar zeggen: vrolijk nieuwjaar?
- 'Het staat in de bijbel' is helaas geen bewijs dat god bestaat, het is een goedkope manier om jezelf achter leugens te verstoppen
- Ben je in cafe het hijgende hert geweest ?
- Ik ga beginnen met een kebabdieet. Ik val niet af maar ik lijk wel elke week döner
- in mij legt geen enkele vogel een ei
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- Hij werd vierkants uitgelachen met zijn hoeve
- ik durf niet naar buiten te kijken want dan voel ik me bedreigd door de boom!! ?
- wie een kuil graaft met zijn tanden krijgt geen vieze handen
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
