Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Laat je scheten LUID!!
- ik doe me gullep ope en ik zeik in jaouw gesicht
- Flerfers keep tryin', everyone else keeps laughin'
- De Brigitten die we tijdens de bergritten begroetten bleken Britten te zijn
- wij willen weten waar willem wouters´ wijf´s wagen weparkeerd wstaat!
- Wees maar zeker dat Club z’n uiterste best zal doen om De Ketelaere zondag te laten blijten
- Wij zijn pas tevree, met een kwootje van Dwarsbalk.be op elke plee
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- reutelkeutel
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- ... maar ja, jij bent ook ONNOEMELIJK dom!
- Van broodje gezond tot stront. (Via mond & kont)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
