Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Ti potrebbe interessare
- Ik word ongemakkelijk als ik bepaalde mensen van dichtbij zie
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- Hoe richt ik een BVBA op? Hoe licht ik een BVBA op?
- ik wou da ik dit thuis had staan. jezus wa een bazenbak
- Operator! I love you?
- de uroloog is pissig
- Trainer zijn van Brugge tast blijkbaar gezond verstand aan. Preud'homme, Leko, Clement... allemaal kwamen ze er gefrustreerd uit.
- Ook in blauw leverabar!
- 'n kind ondej de eejfenaaj wojdt latej faak 'n bejdelaaj
- de appel valt niet ver van de peer
- Coucke is hoopvol over medicijnen tegen zeldzame ziektes. Heeft hij het over rsca?
- er hangt aaaaaaltijdddddd iets aaaan je geezziiiiiiccchttt!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
