Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Ik stink verdomme naar azijn!!
- Het is 'NAAR' huis en niet 'NA' huis. Je zeg ook niet dat je je HA kamt maar je HAAR
- Everybody's got a pain in the ass in his life. Pleased to meet you, I'm yours!
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- I challenge every christian to stand at the edge of a cliff, pray for safe passage across to the other side and take the leap of enlightenmen
- Teach a person to fish rather than give them a loaf of bread or however that saying goes.
- spreken is zilver, schreeuwen is hard
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- Vandaag gaan we het hebben over geniale wratten
- IK HAAT HET ALS DE STEMMETJES IN MIJN HOOFD STIL ZIJN... WIE WEET WAT DIE IDIOTEN NU WEER AAN HET PLANNEN ZIJN!
- Zo van die "goeie grappen" zoals tijdens het koken het onderste stukje van een porei afsnijden, dit tegen je kin houden en mekkeren als een geit
- Bedankt meneer de wind is heel vriendelijk, maar ik zal zelf mijn tuin wel reorganiseren en heb voorlopig geen attributen van de buren nodig
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
