Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Heh heh... You said "butt"
- Eindelijk! Mijn tepels zijn iéts meer ontspannen!
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Heej Arthur jij lijkt wel héél overstuur, heej ja heej ja hoow
- Chanou Rijnbaeck, internethoer, doet er alles aan om haar IQ op te trekken. Wat het beste werkt is dat van haar vader erbij op te tellen
- ...dat vraag ik eigenlijk niet, maar toch bedankt voor deze randinformatie die vroeg of laat, tijdens het ijlen, misschien wel eens van pas gaat komen
- u vindt dat ik onverzorgd overkom? Ikzelf ook, dus dan zijn we het daar al over eens
- met de neus in de taart vallen
- Dus ik keek naar de cake
- de mensheid wordt dommer en wij gaan daar in mee.
- Partizan lost 5-0 because they are now in Gent and not in Genk....lol
- Ik ben naar een zelfhulpgroep voor anorexiapatiënten geweest. De opkomst was nogal mager.
- liever een zuster als hoer dan een flik als broer
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
