Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Nostalgia isn´t what it used to be
- luctor et abortus (ik worstel en drijf af)
- ICH WEISS NICHT? ICH HAB´ KEINE AHNUS
- Voor de nieuwsgierigen en voor u mijn foto's, zijn hier een aantal foto's en video's, en op die manier iedereen zal ze hebben gezien en ze zullen me maken meer stront
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- Misschien er een bache overheen trekken?
- Voor het denken iets zeggen is net zo stoer als voor het kammen de weg vragen
- Dus jij wil me rammel geven? 't Is niet omdat je altijd op vrouwen hebt kunnen oefenen dat je 't automatisch tegen MIJ kan halen he...
- loopt uw neus en rieken je voeten ben je verkeerd gebouwd
- Verdacht: naar het containerpark gaan en vinden dat het er stinkt, en daarna in de aldi én de GB dezelfde stank gewaarworden
- Van je huwelijksreis overdoen word je ook niet vrolijk.
- Tomasic, Brahimovic, Lasic, Vlaovic, geographic, Timovic, Medic, Komljenovic,
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
