Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Het woord "flottielje" ontbrak nog. Schande!
- Mettez cela sur le genou. La douleur disparaîtra
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Hij is het type vriend, dat in het bijzijn van andere vrienden, met jou begint te praten over een probleem dat je hem in alle vertrouwen hebt verteld
- Volgens mij is Elvis verliefd op een kolenwagen, hoorde net op de radio: love me tender
- Maar volgens de rechtbank was er sprake van geen sprake van homohaat
- Onze Premier was vandaag de eerste.
- Je bent toch niet getroffen door plotse ontlasting want dit kan bij een olifant sereuze proporties aannemen!
- Langzaam opwarmen is sowieso beter dan met koude motor snelheid maken om de motor op 't waren.
- John 3:16 Dat is... 0,1875
- de Talara-beerputten in Peru en Brazilië
- Een hondenras dat goed meewerkt: een collabrador
- Klik mijn pagina. Lik mijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
