Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- grotesko is ne schat van ne vent!
- bescheidenheid siert de pens
- Als ze nou bij Ajax Huntel de stuntel met zijn stunt aankopen en Schreuder er niet uitgooien kijk ik in ieder geval niet meer. Wat n teloorgang
- Hij bleek er erg ziek uit te zien
- Ja... Daarom huilt-ie ook door
- wa ge doet, doet ge verkeerd df
- Just because large words confuse you, it doesn't mean it's not real
- DE EO MAG STOPPEN MET HUN KUTSPAM
- het was een scholenloop van omstandigheden
- aangezien jij geestelijk niet helemaal gezond in elkaar steekt
- er = geen reden tot panique
- een y hoort erbij
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
