Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Je vais emmener une bouteille de jus d'orange pour mes amis francophones!
- Als China iets heeft dat de VS hebben is het diefstal. Als China iets heeft dat VS niet hebben is het een gevaar voor hun nationale veiligheid.
- Hoe kan een vent het bij zo'n lelijk wijf volhouden? - vraag eens aan uw pa?
- van daag wel morgen niet wat een klugd
- Eerlijk is eerlijk, destijds hebben de missionarissen het geloof ook zonder condoom verspreid.
- my brother and I are lucky to have found your website, it is toally the thing my friends and I are looking in search of. The articles here on the webs
- Guy Teizeren, boswachter van boegeroep, is in tegenstelling tot wat zijn naam doet vermoeden géén metalfan.
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- Ik ben weer een gespot:
- In de huidige literatuur komen langzaam meer berichten dat de shunt geen echte verbetering geeft.
- WAAT SJILT ER DICH? BESTE AAN 'T WACHTE OP DÈ ROMMEL VAN DAVID GUETTA OF ZUE?
- Aanslagje hier, bommetje daar... Wat zouden we toch zijn zonder "gedachten die uitgaan naar..."
- “Arrup, hork, arrup, hurk . . .” “That's the stupidest thing I've ever seen.” Anton looked at me, but he didn't stop. “Arrup, hirk, arrap, hork.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
