Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- twee babies in huis en je hoort niets op de buis
- Er zíjn tijden, dan breek ik een tak, als iemand van 30 jaar! UGH! (*krak*)
- <3 <3 <3 Een filmpje wat je hart raakt en breekt en waar de mens, die vergeten is wat empathie weer inhoud nog veel van kan leren maar dan zal hij/zij ikke ikke niet meer moeten op nr 1 hebben willen staan!!!!
- u vindt dat ik onverzorgd overkom? Ikzelf ook, dus dan zijn we het daar al over eens
- hartelijk gediskwalificeerd
- als de nacht valt is het donker
- Amerikaanse buffels hebben iets bisonders.
- nu heb je de pinten aan het dansen
- L'Orreäll. Want ik ben 'n paard.
- wie zijn kind benzine voert mag niet roken als het boert
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- Beer Bruyninchks, aalboer, heeft een verkeerde strontcentrifuge aangekocht vanuit de scatalogus van Mest Aankoop. Shit!
- Ik kna 300 woodren per mniuut typne
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
