Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- Zó veel namen om uit te kiezen en dan je zoon Lambert noemen...
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Je zus roept... alle kleine kinderen
- Krijg je met al dat inpoort volk bij de gemeente
- 'tennis'
- Ik háát de letter f! Ik HÁÁT ze!!!
- Annelies is van niets vies.
- Quoiblief???
- 14 tips om effienter te erken
- Mèh zijt ge bassis' of wa
- Wie zegt, dat je geluk niet kunt aanraken...heeft nooit een poot van een hond gehad.
- 86' Racing Genk lijkt niet instaat om nog dichterbij te komen.
- shut yer tadger terrier63
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
