Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- Jason you might be able to help me out here.. why is it as soon as you see someone in the comments s
- Esther Verkaats, een vrouw die hardnekkig weigert zich door een geauthoriseerde geneesheer te laten behandelen, heeft na twaalf (!) pogingen eindelijk haar rijbewijs behaald.
- poe poe poe poe pan... lekker fris
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Als je bij het woord "puik" aan kots (puke) denkt, wordt het allemaal plots een pak minder feestelijk
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- Je moet die gabbertjes niet allemaal over dezelfde kam scheren!
- ZildeBilde: is nog iemand van de grond geweest de laaste dagen?
- Deze onderbroek héb ik al eens aangehad!
- al schudt de jongen zo kloek, de laatste druppel valt in de broek
- Ajax speelt haar thuismatchen in de VARena .
- mag geen foto plaatsen met eitjes erin anders gewijgerd
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
