Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- The national aeronsmith and space
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- op je paspoort.... ´Sex:´... bedoelen ze nu M. de M van Meisje, of V, de v van vent?
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- rucky ruck de man die sneller klaarkomt dan zijn schaduw
- lachen als een hoer met liespijn
- en roépen! Vooral altijd veel en hard blijven ROEPEN TEGEN ELKAAR!!!!!!!!!!! Je moet er maar gewoon van uit gaan dat je gesprexpartner SLECHT HOOOO-HOOOOORTTTTT!!!!
- Ik HAAT nachtschijten
- I take photographs of asses. aand afterwards I wipe my ass with the photographs
- Waarom zit een scheiding van je haar nooit in het midden? Omdat je een oneven aantal haren hebt
- al klinkt de spreuk nog zo raar, als het rijmt is het waar
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
