Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- de meeste van deze kwootjes slaan nergens op maar dat moét ook niet!
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- de school zou de grondwet en de internationale mens- en kinderrechten niet zou naleven.
- een pilsje in de kraag vatten
- Ja, jij doet het helemaal fout en ik maar een heel klein beetje. En daardoor vind ik alles stom aan jou
- Though September 15 born individuals are blessed with a healthy appetite, they are prone to overindulgence due to their fondness for food
- Whiteboardcriminaliteit
- Skosy Mindrast, superfan van de wereldberoemde Amerikaanse schlagerzanger Doman Palsky, heeft de kunde om hoorbaar met de ogen te knipperen
- wie neemt er nu z´n mammie mee naar de boeren!?
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- Morris! MORRIS! MORRISSS!!! GODMILJAAR!!
- Notification: Resource usage by subscription has exceeded the allotments
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
