Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- mercei zal voor leuk foto's zorgen das belooft
- Heej Reejmond steek deze kaars in je kond! Heej ja heej ja hooow!
- Sometimes I pretend to be normal. But it gets boring. So I go back to being.
- Quwait, Koewacht... Waarom heb ik die overeenkomst nooit eerder gezien?
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Heej Theo ben jij een zuiplap ofzo? Heej ja heej ja hooow!
- Als een vers gebreide trui rafelde ik me rond het goddelijke lichaam van Hubert Damen
- Ik weet zeker dat sommige mensen bij het ontwaken denken: hoe kan ik vandaag nóg vervelender zijn dan gisteren?
- je bent de schaam van belgie
- Salmay Dalmay Adonay
- the koop: Honda. Schadow
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
