Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Nec Nac Pec Pac Pacman
- fantasties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- beter een kanarie in de hand dan 10 in de slaapkamer
- vroeger ging ik uit en trok ik lijntjes, nu ga ik zwemmen en trek ik baantjes
- JIJ!? Werk vinden??? Met dàt achterlijk gezicht?? MOEHAHAHAHAHA!!!!
- Is Henry with you now?', 'Not at all. Want to learn to know you... You to?'
- wat doe jij zo laat nog op internet?
- De Vuelta vanuit de lucht bekeken: helikopter snot cannabisplanten op dakterras
- Het zal mijn worst niet wezen!
- Zeehond? Waar is je zeemand dan?
- Freki, de rare hondenliefhebber komt binnenkort op TV bij ´Man Pijpt Hond´
- oost west asbest
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
