Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Een gat in de zak gekocht?
- Met een motorpak op de glijbaan, dat werkt niet
- omdat je STOM BENT!!!!!
- Aan de namen te zien (Barbie, tijgertje, jokertje) dacht ik eerst dat het over een uitzending van Studio 100 ging, maar die brengen hogere klasse producties.
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- Dat was wel ongeveer het meest nutteloze gesprek dat ik ooit met de baas heb gehad
- een galg is de beste hangplek
- nothing special
- Laat ons anders vanavond nog eens naar 'DURCHGEKNALLTE KACK OMAS' kijken. Er is alleen maar shit op tv, dus...
- Vraag: Er staan langs de weg wel eens bordjes met 'Zachte berm' Waarom staan er nooit bordjes met 'Harde berm'? Die krijgen ze daar niet in de grond.
- Ik heb me laten vertellen dat Muslic iedereen vooral op de zenuwen werkte vorig jaar
- American handstand
- Hiding inside, my bollocks are melting.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
