Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Kæske savvedir?
- tsja da hedde wellis
- Er bestaan twee soorten mensen: zij die dit een toffe website vinden, en idioten.
- ik vind 2x per dag gaan kakken ruimschoots voldoende, maar de natuur beslist daar meestal anders over... tja!
- Seg, hoe komt het eigenlijk dat gij zo uit uw bakkes stinkt?
- Wat te doen als je collega stinkt, of die ene jongen in je klas waar je zo vaak naast moet zitten?
- Ik geloof dat ik fans van lokeren hoor, kan dat?
- Intimi spraken deze zomer al over een moeizame herstart, waarbij oude frustraties snel opineuw de kop opstaken
- De geschiedenis leert ons dat de geschiedenis ons niets geleerd heeft
- JA!! WADDIST!?!?
- een pinguin maakt nog geen winter
- Nochantans ziet Zulj alles beter!
- I am final, I am sorry, but, in my opinion, this theme is not so actual.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
