Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Daarom ben ik coorstabder voor een rijvaardigheidsprief vanaf 50+...
- Dänny de munk over zijn bijbalontsteking: "Het is heel zuur dat ik de voorstellingen mis, echt klote, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor alles."
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- Dit kwootje is geplaatst omdat er nog geen was waar het woordje 'muis' in voorkwam
- de meeuwen vliegen hoog, we houden het vandaag niet droog
- Leg je gsm steeds in een andere kamer
- you really think you're stupid, don't you!
- Genk verliest: 'Krabbers! Caféploeg! Failliet! Het zal wel aan de scheids gelegen hebben! ...' Genk wint: 'Schandalig! Ze hebben geld van de steenkoolmijnen gekregen! Successupporters!
- had bijna een nieuwe versterker gekocht maar kwam er net optijd achter dat er op de huidige een soort mute-knopje was ingedrukt en er daardoor dus geen geluid uit de speakers kwam. Joeng joeng joeng toch
- It wasn't any fun at all! You have been farting in the car all the way down to texas baby!
- alle deuren achter je verbranden
- Ajax speelt haar thuismatchen in de VARena .
- De antenne aan anette's tent
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
