Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- You are an annoying, depressing whiner. If whining and complaining would change the world, you would be the new messiah!
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- dat is vechten tegen de bierkraan
- Hoewel het bedrijf verhuisd is naar een nieuw pand, dat vlak naast een spoorlijn ligt, lukt het de baas niet om de activiteiten weer op de rails te krijgen... De sukkel.
- Standard slikt ACHTSTE nederlaag bij Cercle. Leve CERCLE!
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- Snotworm, gatlarf, reetkever, strontmot
- What a shitty fucking species we are
- rob de nijs: ik was 16 en jij was 98
- das ewa anders dan bij anderlecht tegen een 4de klasser spelen in de beker
- The 1993 Dance Review Megamix
- aan de nooduitgang van de opblaaskapel zat een priester met een E-NOR-ME gsm
- Krijg je met al dat inpoort volk bij de gemeente
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
