Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Vroeger hadden de kinderen snotbellen, nu krijgen de snotbellen kinderen.
- Nilsson heeft zich gisteren geblesseerd op training, vandaag dat hij er niet bij is
- Ik heb hier even geen tijd voor. Ben namelijk met een rijke prins uit Nigeria bezig. Je gaat je ogen niet geloven hoe veel geld ik ga verdienen vandaag...
- Weg is weg en op is op!
- RNB = ZAAGMUZIEK
- een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Steek je steak in de oven
- nu breek ik mijn klompvoet
- De legendarische brulpartij van de zoon van de slager
- ik heb ´n geheugen als een.... euhm... zo´n ding met gaatjes.. uit de keuken... eeuhmmm
- ZildeBilde: @KabouterBob dat is Joos z'n eigenschap, om zijn adoratie voor bepaalde spelers niet onder stoelen of banken te steken maar eerder hun "artiesteningang" spreekwoordelijk te beroeren
- Boys call me Dumbledore because I'm the headmaster
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
