Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Jao
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- Waarom heb je da gedaan” Ja da weet ik ok nie
- krantenlezers zijn gevoeliger voor druk dan voor denkfouten
- Een kennis van mij profileert zichzelf als een echte gamer, maar hij weet niet eens wat Tetris!
- Voor conservatief-christelijke jongeren is de 66-jarige schrijven een bron van inspiratie.
- Wat is het verschil tussen een konijn en een gravin. Een konijn graaft pijpen en een gravin... Heeft geen grote oren .
- Ik heb hier even geen tijd voor. Ben namelijk met een rijke prins uit Nigeria bezig. Je gaat je ogen niet geloven hoe veel geld ik ga verdienen vandaag...
- tattoo's zijn belachelijk! Daar... ik heb het gezegd
- In Zuid-Afrika kroop een vrouwelijke cheetah die een fotograaf zag slaperigten, zich tegen hem knuffelde om naast hem te slapen.
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijft dan maar lekker thuis
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
