Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Of course, I want to sell this record - there's no point making it otherwise ~ George Michael
- lol tis al 1-0 comen kortrijk xd
- twee babies in huis en je hoort niets op de buis
- boe warde gi? Bo ziede gi?
- Vandaag is het antennekesknetsday!
- Odyssee is het Engels voor "Oh da's hie!"
- als een hond naar varkens ruikt, heeft hij vast een zeug misbruikt
- sasha fistel
- Ach ja... De beker is nu eenmaal een competitie geworden om de kleinere clubs een kans te geven, zoals Rupel/Boom, Lierse, Standard, ...
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- Roger Stabilisé
- Schlompbick Monyus
- de ontbeerlijke ontbrekende onbekende bekeerde
- Ig staamp og seffes!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
