Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- They had to wait and make extra room on stage for little Bono's giant ego
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Hoge bomen bijten niet
- Loop een refter binnen en roep "kan iemand iets doen met tennisballen?" - Men zal "nee" antwoorden maar dat wéten zij toch niet?
- Het awoertgeroep zwelde gestaag aan. Het werd pas serieus toen men inzag dat ik niet doorhad dat het op mij bedoeld was, omdat ik zelfs begon mee te doen als een willoos schaapje
- Sommige mensen beweren nooit scheten te laten, maar ze herkennen wel het geluid als iemand anders er een laat. Ja, héél geloofwaardig.
- De realiteit is relatief en de relativiteitstheorie is realiteit
- En iedereen blijft maar delen, allemaal moeite met wakker worden en logisch nadenken!
- Laten we wat meer op elkaar neerkijken
- Wie dingen als “Dat lesbisch kutwijf moet zwijgen” zegt, is een totaal mislukte sukkel en moet zwijgen.
- Thenks mather for my life
- Hóe kúnt ge zó íets verkopen én zéker niet OP reis gaan
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
