Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- We moeten lagere kwaliteit leveren, de concurrent ligt mijlen ver voorop!!
- Ik ga enkele dingen veranderen in mijn leven. Als je niks van mij hoort ben jij één van die dingen
- Everyone is welcome and needed here!
- VUILE MESTMUIL, GA JE TANdeN POETSEN! Je SMOEL STINKT NOG HARdeR DAN EEN AFVALBERG
- Rowsjeej? Rowsjeeeheeej!?
- kendegij geraaar kendegij geraar kendegij geraaaaaar!? (que sera)
- 11. Alleszins Mensen die allesinds of allessins schrijven mogen ook spontaan verdampen vind ik.
- is dit normaal gedrag voor een minister van justitie? Ik vraag het voor en clown die denkt dat da dus volstrekt normaal is.
- jan-jaap staat aan lager wal
- Hoewel het bedrijf verhuisd is naar een nieuw pand, dat vlak naast een spoorlijn ligt, lukt het de baas niet om de activiteiten weer op de rails te krijgen... De sukkel.
- in het donker zijn alle koeien zwart
- Heeft de mensheid aan het einde van de ijstijd ook zoveel trammelant gemaakt van de opwarming van de aarde?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
