Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Een bijrijder zit er altijd naast.
- What a shitty fucking species we are
- Bloemen kan men kopen. Sla: ook!
- hoge bomen vangen is moeilijk
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- Mijn vrienden 35jr geleden zeiden: ‘Langs welke kant ge Stevoort binnenkomt; ge riekt altijd koestront
- shit man, 145 hits voor reetkever (Pilske)
- Je hart liegt nooit
- <GoeBezig> *ons marieeeee-louise veert op- en neer, ze rijdt ruw op mijn rechte banaan
- Anthony Jannarelly en Ralph R. Debbas zijn de drie ontwerpers van deze hyperbolide.
- It's lonely at the pot
- .Erection priests
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
