Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg
- A year has passed since I broke my nose
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- De crisis is afgelopen. Als klant kan je dus terug de pot op!
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- вєzσrgdiєns" BE" pakkєt BE3428632-20 is vєrzσndєn naar uw
- Mensen verschillen, smaken verschillen. Dus waarom zou JOUW smaak de juiste zijn?
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- En iedereen blijft maar delen, allemaal moeite met wakker worden en logisch nadenken!
- Vercauteren heeft ervaring in 1B. Zou rsca hem daarom hebben aangeworven?
- with the clicky of the thing
- Ik zeik als een kameel... niet zoveel maar wel zo geel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Piotr Krystek
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Piotr Krystek