Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- dat is óók al niet om over naar huis te schrijven. E-mailen gaat trouwens veeel vlugger!
- Heej Marcel, jouw pizza's lusten we wel! Heej ja heej ja hooow!
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- KURT!! We moeten weer helemaal vanaf knul beginnen
- Even een vraag voor ik je die foto stuur, was je nu geobsedeerd door, gefixeerd óp, of afgeschrikt door een geërecteerd lid?
- please tell me it is not possible for people to be this fucking stupid
- Zelfs iemand met alzheimer kan zien wie jij probeert te plezieren, onnozelmans.
- mooie grietjes duren nooit lang
- stan kreich air on maiden!
- Kan het nog saaier????
- de zwemleraar gaat kopje onder
- Smerjodnivoa!
- Coucke is hoopvol over medicijnen tegen zeldzame ziektes. Heeft hij het over rsca?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.