Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Toekomstige protestzanger zoekt gitaar, mondharmonica en dingen om over te klagen. En publiek.
- Arguing with a smart person is hard, arguing with an idiot is impossible. Don’t even try to argue with them.
- Als Josiane Van Der Zugt een mopje vertelt, hoe slecht ook, kan je maar best lachen. Ze heeft een onnavolgbare 'rechtse' en is niet bang deze te gebruiken
- Wij zijn niét interessant.
- Whadzieeeeeee!!! (te zeggen als iemand uitbundig niest)
- En weeral laat hamilton zien wat een wanker en slechte verliezer dat die paljas is
- Waarom kunnen zulke totale randdebiele, onvolwassen, achterlijke onbenullen elk jaar een kind bij elkaar neuken? en waarom ik niet?
- Caught my dog on the house camera being a total drama queen...
- En goh allee ja weette? Dus ik heb eigenlijk zoiets van wa is deeees, da is kweeniehoe stom of zo
- Vroeger hadden de kinderen snotbellen, nu krijgen de snotbellen kinderen.
- tombrugesboyforever: frenzie , niet iedereen is zo intillectueel als gij he
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.