Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We don't like their sound, and guitar music is on the way out ~ Decca Recording Company rejecting the Beatles, 1962...
- Jij denkt zeker dat je Steve Miller Band!?
- What a fuckin' beautiluf song! You're legends, Chiliueueeetwie79; Peppers, you are!
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- VAR : volgens Anderlecht regels
- TempoOverijse klopt, tegen zulte waregem was het ook om te lachen. ben gaan kijken toen
- Uit een studie van het Instituut voor Onafgewerkte Onderzoeken blijkt dat 6 op 10 mannen
- ik word helemaal warm vanbinnen! Dat komt vast door die rode wijn!
- Moet ik echt die vieze snothelm dragen?
- Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
- Zie jij het zitten om langer te gaan werken om meer pensioen te kunnen krijgen?En dan minder tijd hebben om ervan te genieten? NEE.
- 'tennis'
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.