Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Niet dat ik elke dag rondloop als een wandelende stinkwolk
- Wat ben je aan het doen, Roel? Foto/video Vrienden taggen Gevoel/activiteit Nieuwsoverzicht album
- op je paspoort.... ´Sex:´... bedoelen ze nu M. de M van Meisje, of V, de v van vent?
- gisteren leesde ik iemand die zei dat komende dagen alles plat ging gaan doordat ze grote opkuis aan het houden zijn, deep state, qanon etc
- weet ge wa IK denk? da ge stillekesaan misschien beter eens gaat kijken voor iets anders, da denk ik!
- Proficiat aan men vrienden van Elen maar hou u kretsers thuis. Ge beschadigt auto's
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- was die vuile kut kuypers weer wat een misselijke strontzak
- Komt ook niks zinnigs uit geloof ik
- Grotesko, we zeggen het te weinig... we houden van jou!
- Ik val op Spaanse jongens, dus ik ben Pedrofiel
- 't is maar slappekes!
- een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.