Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Soms is wachten op een bericht uitzichtloze hoop.....
- Man kan vel bare håbe på, at han ikke består lægetjekket?
- Zdrowe bia?ko. Jak kto? nie lubi,mo?na wrzuci? do zimnej wody na jaki? czas i robaczki wyjd?. Mo?na to powtórzy? kilka razy.
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- Kan zich dat nog iemand herhinderen?
- de bakken komen met de regen naar beneden
- Stef456 ik heb ook een afkeer richting de smette, maar als ge dat dan toont, doe het dan wel goed
- De Platte-Aarde-Beweging. Want ook wetenschappers hebben iemand nodig om keihard uit te lachen
- Sinds Hesgoal is opgedoekt loopt donnydeligt elk weekend doelloos rond. Geen vrienden, geen hobby's, niks.
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Jajaja, alle mogelijke onderwerpen passeren weer de revue, maar over stickers verzamelen wordt weer geen woord gerept!
- Hello. And Bye.
- Thommy100: Waar hebben ze een groot genoeg mondmasker gevonden voor Hein?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.