Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- Maar nee, we moeten níks opschrijven! Niks! Gij moet trouwens nog uw kont afvegen...
- oposti oposti!
- WAS IT A CAR OR A CAT I SAW >
- Hoe was je hand !
- Stacake Zitvlaay, Lichtaart
- Как можно разнообразить повседневную рутину и выбраться из застоя?
- Kannye West, keep the following in mind: 1. Beyoncé DOES NOT have the best video of aal time. NOT. 2. You're a
- hoge bomen verliezen veel blad
- Ik bààl van het woord 'leuk' en het woord 'balen' vind ik niet leuk!
- mo da lukt ni!
- ik heb gelukkig NOOIT last van een ochtendhumeur maar als ik 's morgens opsta moet je me godverdoeme wel met rust laten of ik mot er op!
- Heej dag Aart ik heb een lama gebaard! Heej ja heej ja hooow!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.