Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Kalkem bril kat
- ervaring is de naam voor de optelsom van onze fouten
- Was soll mit die paaseieren passieren?
- als pasen in december valt zijn je hersenen goed verknald
- 80B Dylan
- Tis bij mij thuis. En ik ben verantwordelijk voor brand en evacuatie op mijn verdiep. Maar nen brandblusser kan er na 5 jaar zagen kan er niet af van de VUB. Tot er iets... voorvalt...
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- Mocht Mick Jagger ooit incontinent worden, spreekt men dan van Mickileaks?
- You'll never nordic walk alone
- george bush zou zich misschien beter eens wat minder focussen op zijn gefakete orgasmes!
- dat zijn geen grappen he wouter!
- Ja da weejt ik ja!
- En als ik ´m zó gebruik...? Vind je dat dan lekker? Hm?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.