Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Een stijve tepel is iets anders dan een erectie, hè. Het betekent dat je het koud hebt, niet dat je goesting hebt weette
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- Ik ben gelukkig nogal slim
- De trommelaars en trompettisten willen tegelijkertijd de orkestbak binnen: drummen geblazen
- Iemand die grààg zijn kennis deelt: slimpathiek
- Quwait, Koewacht... Waarom heb ik die overeenkomst nooit eerder gezien?
- Op je 51ste er achter komen dat de herkomst voor de benaming van honden "K9" komt van "canine"... joeng toch
- da´s een spellingsfout om UW tegen te zeggen
- Stop is met "is" te gebruiken waar je 'eens' bedoelt
- ik ben vrij van religies sinds ik kon lezen
- You think I sing from my arm pits or what!?
- Er is maar één conclusie: het klasseerschil is te groot.
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.