Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Ignoring simple concepts most take for granted is the one thing flat earthers are very proficient at
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- wie niet sterk is is slap
- Does anyone have info about yesterday’s grid issues?
- Someone has their work cut out in Argentina’s network today.
- dao stikt ie z'ne bek nè oan!
- Ik vind ALLES stom aan jou
- Honder de bonder, ik word steeds ronder, mijn organisme gaat eraan ten onder
- Het Lachend Kakske gestolen ... en teruggevonden. Jammer want 'k had al een ander model gedraaid
- Nood-Afrikanen vind je niet terug op de universiteit, Noord-Afrikanen daarentegen wel.
- Voor de nieuwsgierigen en voor u mijn foto's, zijn hier een aantal foto's en video's, en op die manier iedereen zal ze hebben gezien en ze zullen me maken meer stront
- Liberté,egalité et sexualité
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.