Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Het probleem is dat er eigenlijk geen probleem IS!
- this is the group with Kenny G, George Michael,... and Snow... Yeah! It's a super suck-group
- Peeters Vervoort het gaat helaas via deze weg nu ook niet werken dat vriendschapsverzoek !!!!
- Man man man, probeer je te slapen maar lukt van geen kant. Geen idee wat de oorzaak kan zijn. Schaapjes tellen kan ook niet omwille van het komende offerfeest
- Grammatikaalkop
- Nieuw tactiek , de andere ploeg maak speler op . Om hem onmogelijk te maken bij zijn Club. En dan ga ploeg hem opgestoken heeft , lopen met speler zonder extra moeten bij betaald worden moest speler nog goed verstandhouding zijn bij zijn Club
- De tieners zijn naar het festival geweest - ook wilma was bezorgd. Iemand heeft zelfs overgegeven
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- They say only two things are infinite: the universe and human stupidity
- racing is life.everything in between is just waiting.
- In verschillende kranten kreeg De Bruyne dan ook hoge torenhoge scores.
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- 2 gele bananen zijn geen citroenen, snapje?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.