Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- insulto che esprime un violento rifiuto della propria attenzione o considerazione o anche adirata avversione o rigetto clamoroso.
- Nonnen en strap-on´s, dodelijk!
- Wat ben je aan het doen, Roel? Foto/video Vrienden taggen Gevoel/activiteit Nieuwsoverzicht album
- een hobby is leuk , vooral als je er tijd voor hebt
- Tonijn konijn komijn koolmijn
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- Mooi voorstel, allemaal goed en wel, maar eigenlijk moet ik kakken
- Tja Ruyters, dat heb je er van als je je pecker achterna loopt, eerst een wijf aan de haak slaan 'om ze te hebben' en er dan niet tevreden mee zijn...
- Iedere gek is op een andere manier gek
- You'll never nordic walk alone
- Ga maar naar bedtje toe this zo stil op facenook .buiten corona gedoe.
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.