Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- maar voor wegbeud niet erg
- Moest het iemand interesseren: de pizzadozen van Bruno's zijn exact even groot als verpakkingen om LP's en Maxi's in te verzenden. Of de pizza's ook afspeelbaar zijn op platendraaiers lijkt onwaarschijk.
- Het feit dat het decor van VTM Nieruwds nu al twee keer werd gekopieerd door andere zenders bewijst wel dat we een heel mooie en functionele nieuwsset hebben
- Dank u vaar de Lieve Verjaardagswensen! Schol
- Hugo Cuypers nam hem in een keer vanop links op de slof, maar weer gaat de bal er iet in.
- Roger Van Duffel
- moe ma mi mee moe ma mi mee
- kijk eens allemaal hoe 'n belangrijk leven ik heb! Ik ga koffie drinken bij staarbuks in Brussel en ik maak daar dan foto's van die ik op feesboek post via mijn aaifoon!
- een zwaluw maakt nog geen lucifers
- Het loopt de stuipgaten uit!
- Ik heb een okselerectie
- Misschien moest ik ze eens aanspreken. Ik ken nog wel een plekje. wat lief.
- GA U NOG WAT AAN UW STER LATEN LIKKEN DOOR UW ACHTERLIJKE APOSTELEN
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.