Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- What a fuckin' beautiluf song! You're legends, Chiliueueeetwie79; Peppers, you are!
- Gelukkig zijn er ook nog wel momenten waarop de Q-luisteraars zélf hun platen mogen aanvragen, en vervolgens de annalen van de muziekgeschiedenis mogen doorspitten op zoek naar bestofte obscure B-kant
- Hij gebruikt sarcasme-pillen... in België kan dat wonderen doen 😉
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- Waar blijft toch dat fokking SNOT vandaan komen?!
- Was stört mich mein Geschwätz von gestern
- Boudewijn is nu Bo. Het had ook Omgebouwdewijn kunnen zijn
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- Wij kunnen er verder ook niks aan doen
- Ik kna 300 woodren per mniuut typne
- Gazondabber from Belgium reported July 13 , 2004
- Toen het feestvarken tegen de middag wakker werd, lag in in zijn eigenbrakel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.