Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Ik ben aansprakeloos!
- is dagelijks rukken schadelijk?
- En de verleden tijd van "stom doen" is euh, staan eh
- wa gwaan. Merci Dirk, nu heb ik da constant in mijn kop
- De kappers zitten met hun handen in het haar
- dubbelfrits was schizofreen
- Deze site is voorlopig nog niet bekend van TV
- I am a naked spaceman. I like to stand naked on the moon
- Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all
- oelewapper !!
- Mèr mèr mèr toch!
- bu waas Thieuke inne sprint???
- Degenen die geen vaksain willen moetn dan ook maar wegblijven op evenemenenmnten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.