Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- it´s the way we ooooooooooaaaaaaaahhhhhrrrrrrheee!
- Neem geen pollen aan als bezette
- Man kijk die man man!
- straks rapport halen LOL :p
- is dagelijks rukken schadelijk?
- pierde timpul într-un mod util
- KarelMarks: Tijd voor de coëfficiëntenpolonaise!
- Ze moesten zich schamen!
- JAAAAAA... JAAAAAA... NEEEEEE... DAWEETIKNIEEE...
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Als je lijnrecht tegenover elkaar staat, zit je op één lijn
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- Stefan slaat de weeenende vrouwen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.