Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Anders tan of kaak noa de kloete
- Als ik behang moet aftrekken, doe ik dat altijd met de andere hand, dan is het net of iemand anders dat doet
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- De eerste tien seconden hebben de meeste iets van oké, de wedstrijd begint, en letten nog niet zo goed op
- Ga méé met de winnnnnddddd!
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- de wereldkampioenschappen ´zomaar wat staan´ worden geannuleerd wegens te weinig zitplaatsen
- Dieje mens wordt blij als er iets van Anderlecht mislukt
- de mensheid wordt dommer en wij gaan daar in mee.
- in het land der blinden weten ze niet wat donker is
- ochtendstond is veel te vroeg
- Mannen zijn beter in staand plassen, en vrouwen zijn dan weer beter in zitten zeiken
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.