Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ik ben zogezegd Lesbisch. Zogezegd want ik ben er zelf nog niet uit. Uit de kast dan.
- Ik kan in 't Frans tot 10 tellen! Wan toe trie for faaif siks sevven eit naain
- valt het avondrood vroeg, moet ik naar de kroeg.
- hoe meer zielen hoe minder bier
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- Deze hobby is momenteel niet beschikbaar. Zoek naar een andere hobby.
- Imagine flat earthers surprise when they realise they've been breathing the atmoSPHERE and not the atmosflat.
- Dit moet de eerste keer zijn dat ik 'bitterballen' en 'interbellum' in één zin lees, die dan ook nog eens inhoud heeft!
- Welke Amerikaanse acteur zou zich G. Racias noemen als hij Spanjaard was? T. Hanks.
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- Hiding inside, my bollocks are melting.
- beter een blauwtje lopen dan een groentje te blijven
- kreatief met Kirk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.