Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- Binnen het kader van digitaal welzijn, heb ik de meldingen van de app Digitaal Welzijn uitgeschakeld.
- doe je dat dikwijls?
- I take photographs of asses. aand afterwards I wipe my ass with the photographs
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- Hij zegt ook dat het niet gratis is dat u daarvoor moet betalen na een maand? En dat ze niks gratis geven. Maar heb wel gelAchen?
- Ik krijg me daar plotseling toch geen borsten zeker!! Please, ik ben een man!!!!!
- hoge bomen verliezen veel blad
- een gek is iemand die met beide benen voelt hoe diep het water is .
- ze kunnen beter over je schuur lullen dan andersom
- Dat is net zoals het "vergelijken", je stelt hiermee dingen gelijk zonder dat je de tekortkomingen van de mindere toevoegt. Ja, tovenarij als het ware
- Kan je mijn overgeven vergeven
- Ik heb geen sixpack, ik heb gewoon één grote buikspier
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.