Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- Icono de Raster Flat No Rant
- Heej Marij heb je een euro voor mij? Heej ja heej ja hooow!
- 'n, die is nog ziek
- I feel happiness when I eat a him
- Hans Verplancke, de slungelachtige nummer 20 van de club heeft nu niet direct een atletisch uiterlijk
- Bulkschit ,flikken zijn hier baas int land punt .
- Es geduld 'n zuver zaak is, laot miech daan mer smerig zien!
- Leert 'ne keer zelf printen!?
- sheikh rattle and roll
- ik wies nimee wor ik me menne kop zat!
- Gelezen: met Billy preston sterft de 'vijfde Beatle'. Een paar maanden geleden gelezen: met George Best sterft de 'vijfde Beatle'. Hoeveel 'vijfde Beatles' zijn er eigenlijk? Vijf?
- Haal ow kneuk vaan miene voot aaf!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.